Nowoczesny marketing
Założenia szkolenia:
•    Zapoznanie uczestników z najważniejszymi zagadnieniami w zakresie marketingu       
•    Wykształcenie umiejętności właściwej analizy rynku i planowania strategicznego
•    Wykorzystanie narzędzi marketingu do wdrażania planów marketingowych.
Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia:
•    Opanowanie niezbędnej wiedzy, dotyczącej analizy rynku
•    Opanowanie umiejętności przygotowania strategii marketingowej, prognozowania, przygotowania planu marketingowego
•    Opanowanie umiejętności tworzenia, wdrożenia i realizacji strategii marketingowej firmy, w tym także umiejętności zdobycia koniecznych informacji oraz analizy rynku
Dla kogo?:
Odbiorcami są osoby pracujące w działach marketingu, które w codziennej pracy wykorzystują szerokie spektrum technik, zasad i prawidłowości marketingowych oraz kompleksową wiedzę w zakresie marketingu.
Cena szkolenia:
Cena szkolenia otwartego: 1150 zł netto
Program szkolenia:
1.Wczoraj i dziś
•    Marketing klasyczny a marketing nowoczesny
•    Orientacja marketingowa
•    Komunikacja marketingowa w aspekcie globalizacji
•    Strategie marketingowe: Produkt, Cena, Dystrybucja
•    Promocja - specyfika i przydatność działań: Reklama, Sprzedaż osobista, Promocja dodatkowa
•    Public Relations
•    Marketing a sprzedaż
2. Psychologia zachowań i decyzje konsumentów 
•    Psychologia zachowań konsumenckich
•    Konsument w działaniu - uczenie się , pamięć , postawy
•    Proces podejmowania decyzji „zakupowych” 
•    Rola emocji w podejmowaniu decyzji zakupu 
•    Reakcje klienta na zabiegi marketingowe 
•    Komunikacja i wywieranie wpływu
3. Docieramy do klienta: trendy, zastosowanie narzędzi marketingowych oraz ich przydatność w branży handlu detalicznego 
•    Tradycyjne kanały reklamy - skuteczne? nieskuteczne? 
•    Marketing internetowy: witryny, wyszukiwarki, reklama - formy i trendy, e-mailing, kampanie
•    Społeczności internetowe - znaczenie dla biznesu
•    Marketing wirusowy, spamy, blogi, chat-y, fora dyskusyjne
•    Marketing bezpośredni 
•    Marketing partyzancki, guerilla marketing 
•    Marketing szeptany i ukryty
•    Aromamarketing
Metodologia:
Szkolenie ma charakter warsztatów. Mini wykłady wprowadzają w dany blok tematyczny, który następnie realizowany jest w oparciu o burze mózgów, dyskusje, ćwiczenia praktyczne, gry, symulacje oraz analizy przypadków.
Informacje o szkoleniu:
Zapraszamy do udziału w tym szkoleniu. 
Każde szkolenie trwa 2 dni. 
Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe, CD szkoleniowe, oraz certyfikaty. 
Zapewniamy poszkoleniowe wsparcie i konsultacje trenerskie i coachingowe dla każdego uczestnika szkolenia.
Termin i miejsce szkolenia:

						






