Etapy i techniki sprzedaży
Założenia szkolenia:
•    Kształcenie i rozwój umiejętności sprzedażowych
•    Podniesienie skuteczności uczestników szkolenia w zdobywaniu klientów oraz realizacji bieżących celów handlowych
•    Kształcenie i rozwój kompetencji w zakresie prowadzenia rozmowy handlowej z wykorzystaniem różnych umiejętności, technik i metod sprzedażowych. 
•    Podniesienie poziomu efektywności komunikacyjnych w procesie obsługi klientów 
•    Nauka identyfikacji potrzeb  i ich uświadamiania w relacji z  klientem 
•    Poznanie skutecznych technik sprzedaży 
•    Nabycie praktycznych umiejętności profesjonalnej obsługi klienta 
•    Wypracowanie standardów zachowań sprzedawcy 
•    Nauka umiejętności w zakresie budowanie korzystnego  wizerunku firmy 
•    Nauka rozwiązywania trudnych sytuacji podczas rozmowy handlowej
Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia:
•    Uporządkowanie wiedzy i trening kolejnych etapów sprzedaży, opartych na przykładach sytuacji handlowych osadzonych w konkretnych realiach.
•    Nabycie umiejętności sprzedażowych, które mają zastosowanie w praktyce
•    Podniesienie efektywności sprzedaży
•    Umiejętność praktycznego stosowania gotowych narzędzi
•    Motywacja do działania
•    Realizacja planów sprzedażowych
•    Łatwość wypracowania premii za wyniki sprzedażowe
•    Nabycie świadomości w kontekście potrzeby doskonalenia zawodowego
•    Obniżenie poziomu stresu zawodowego
•    wzrost poziomu wiedzy i umiejętności z zakresu technik sprzedaży
•    podniesienie poziomu świadomości z zakresu motywów zakupowych, jakimi kierują się  Klienci
•    Efektywne reagowanie i radzenie sobie z obiekcjami Klientów
•    Zwiększenie sprzedaży
Dla kogo?:
Szkolenie kierujemy do pracowników działu lub zespołu w tym również osób zarządzających i liderów, którzy każdego dnia potrzebują skutecznie komunikować się i współpracować. Odbiorcami mogą być również handlowcy odpowiedzialni za prowadzenie rozmów handlowych z klientami zarówno  sektorów B2B oraz FMCG (branży dóbr szybko zbywalnych).
Cena szkolenia:
Cena szkolenia otwartego: 1150 zł netto
Program szkolenia:
Trzy filary skutecznej sprzedaży: koncentracja, empatia i ambicja
•    Diagnoza umiejętności prowadzenia rozmowy handlowej poprzez uczestnictwo w "scenkach" 
•    Tworzenie listy zastrzeżeń i odpowiedzi na nie 
•    Budowanie zaufania w rozmowie handlowej - diagnoza umiejętności przy pomocy kwestionariusza "Style zachowań", oraz ćwiczenie ujawniające postawy rywalizacyjne 
•    Ujawnianie niszczącego zaufanie i wiarygodność stylu wypowiedzi - kwestionariusz i ćwiczenia
Przedstawienie i omówienie procesu sprzedaży
•    Pozyskiwanie uwagi i wzbudzanie zainteresowania - 4 elementy "zdania otwierającego" 
•    Prowadzenie wywiadu: pięciostopniowa procedura odkrywania i wzmacniania motywacji do zakupu, jak rozpoznać i radzić sobie z kłamstwem, typy klientów (metaprogramy) 
•    Przeprowadzanie prezentacji: przedstawienie zasad zwiększających szanse na zakup 
•    Odróżnianie obiekcji od oporu. Omijanie oporu i wyjaśnianie obiekcji 
•    Techniki finalizacji i sposoby uzyskiwania zobowiązań ilościowych
Wizyta handlowa i etapy sprzedaży
•    Przygotowanie wizyty handlowej 
•    Cele wizyty handlowej – biznesowe i relacyjne 
•    Pozyskiwanie nowych klientów
•    Pierwszy kontakt
•    Rozpoznawanie oczekiwań klienta
•    Prezentacja oferty
•    Zastrzeżenia i wątpliwości klienta
•    Asertywność
•    Kończący kontrakt
Metodologia:
Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową z zastosowaniem:
- symulacji, case study.
- ćwiczeń indywidualnych i zespołowych
- wspólnych dyskusji, refleksji i podsumowań
Metody szkoleniowe wykorzystywane na szkoleniu:
•    Wykłady 
•    Dyskusje 
•    Kwestionariusze 
•    Ćwiczenia ze wzrastającym stopniem trudności i komplikacji 
•    Indywidualne Programy Rozwoju Zawodowego 
•    Check lists 
•    Role Play z nagrywaniem na wideo i omawianiem
Informacje o szkoleniu:
Zapraszamy do udziału w tym szkoleniu. 
Każde szkolenie trwa 2 dni. 
Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe, CD szkoleniowe, oraz certyfikaty. 
Zapewniamy poszkoleniowe wsparcie i konsultacje trenerskie i coachingowe dla każdego uczestnika szkolenia.
Termin i miejsce szkolenia:

						






